نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن


درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است. سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند. فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند.

  • در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود.
  • EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عمده تفاوت میان آن‌ها، نوع موادی است که باعث پیوند میان مواد می‌شود.
  • اگرچه معمولا در دیزاین ناخن دخترانه استفاده از مواد پایه ای مات و دیزاین های ساده توصیه می‌شود.
  • اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.

این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند.

عفونت قارچی یا باکتریایی

فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. پس از خشک شدن مواد سطح ناخن را با استفاده سوهان برقی و بافر صیقل داده و از تاپ شاین برای جلوه آن استفاده کنید. پودر هلویی را با لیکوئید ترکیب کرده و پس از قرار دادن پرایمر بر صدف ناخن، ترکیب را با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن بر روی سطح آن پخش کنید. پس از خشک شدن مواد از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده سپس با تاپ شاین سطح کار را بپوشانید. ابتدا بر روی سطح ناخن، پس از استفاده از ضدقارچ، پرایمر بزنید. سپس پودر کاشت را با لیکوئید ترکیب کرده و مخلوط شفاف را بر سطح ناخن به طور یکدست پخش کنید.

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود.

شناخت محیط کار

بنابراین سعی کنید در انتخاب قالب دقت کنید که قالب ناخن هم اندازه و یا کوچک‌تر از صدف ناخن باشد. مواد کاشت ناخن معمولاً مواد شیمیایی بسیار قوی می‌باشند. استفاده طولانی مدت آن‌ها موجب می‌شود که سطح ناخن با اکسیژن در تماس نبوده و رفته‌رفته موجب پوسیدگی ناخن می‌شود. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد.

کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند.