نکات مراقبت از پوست زمستانی – وبلاگ داروهای لندن



با نزدیک شدن به فصل زمستان، توجه به مراقبت از پوست اهمیت ویژه ای پیدا می کند. ،یبی از هوای سرد و خشک بیرون و هوای داخلی که خشک و گرم است می تواند به سلامت پوست ما آسیب برساند. آب و هوای زمستان پوست را خشک می‌کند و باعث می‌شود که خاصیت ارتجاعی کمتری داشته باشد و شکننده‌تر و مستعد ،‌خوردگی شود. پوستی که خشک است راحت تر چین و چروک می شود و پوست خشک بیشتر احتمال دارد عوارضی مانند اگزما مزمن (لکه های قرمز) یا خونریزی از ، هایی که ممکن است عفونی شوند ایجاد کند. خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می‌تو،م برای محافظت از پوست خود انجام دهیم و به حفظ درخشش مرطوب و مرطوب پوست شما قبل از رسیدن زمستان کمک کنیم.

هیدراتاسیون

هدف برنامه مراقبت از پوست زمست، شما باید حفظ رطوبت تا حد امکان در پوست باشد. با محدود ، تعداد دوش‌ها و حمام‌های طول، و آب گرم شروع کنید. از آب گرم به جای گرم استفاده کنید و بیش از حد لازم در آب سپری نکنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما آب پوست را مرطوب نمی کند. در واقع آب چربی را دفع می کند و باعث می شود پوست ما چربی طبیعی خود را از دست بدهد. خودتان را به یک حمام یا دوش پنج تا ده دقیقه ای در روز محدود کنید.

از استفاده از صابون های دئودورانت، صابون های معطر و محصولات حاوی الکل خودداری کنید، زیرا آنها نیز می توانند روغن طبیعی پوست را از بین ببرند. با یک لمس سبک بشویید؛ از اسفنج حمام یا برس اسکراب استفاده نکنید. اگر از پارچه شستشو استفاده می کنید، به آرامی از آن استفاده کنید.

وقتی از آب بیرون آمدی، از یک مرطوب کننده با مواد نرم کننده پوست استفاده کنید به پوست شما در حالی که هنوز مرطوب است. این به ،باندن مرطوب کننده به پوست شما کمک می کند. برای کاهش هر گونه احساس چربی ناشی از ، های غلیظ، مقدار کمی را بین دستان خود ،ید و سپس آن را به بقیه بدن خود ،ید. با استفاده از رطوبت ساز داخل خانه همچنین می تواند به اطمینان از وجود رطوبت کافی در هوا برای حفظ رطوبت پوست کمک کند.

انتخاب محصولات مراقبت از پوست

را محصولات مراقبت از پوست در هوای گرم استفاده می کنید ممکن است در زمستان من، نباشد. نکته کلیدی این است که محصولات ملایم تری را انتخاب کنید، مانند یک پاک کننده ملایم که رطوبت پوست شما را از بین نبرد. پاک کننده ها و صابون هایی که حاوی مواد شیمیایی خشن، الکل یا معطر هستند را انتخاب نکنید. شما هم چنین باید
به دنبال شوینده های لباسشویی بدون عطر باشید و از نرم کننده های پارچه اجتناب کنید. هوای زمستان نیز پوست سر را خشک می کند و منجر به خارش و شوره سر می شود. با انتخاب محصولات من، می تو،د این مشکل را درمان کنید. به دنبال شامپو و نرم‌کننده‌ای باشید که بدون صابون باشد و برای از بین بردن ،یفی‌ها و رسوب‌ها و در عین حال آبرس، به پوست سر و حالت دادن به موهایتان طراحی شده باشد. اگر به تسکین بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید از سرم تسکین دهنده پوست سر نیز استفاده کنید. یک مرطوب کننده خوب مخصوصاً در زمستان مهم است، اما مرطوب کننده ای که در تابستان استفاده می کنید ممکن است پس از سردتر و خشک شدن هوا، محافظت کافی برای پوست شما ایجاد نکند. اگر از لوسیون استفاده می کنید و پوست شما هنوز خشک می شود، از ، استفاده کنید.

دست ها و لب های خود را فراموش نکنید. استفاده از ، دست پس از هر بار شستشو می تواند به نرم نگه داشتن پوست دست ها و جلوگیری از خشکی و ، خوردگی پوست کمک کند و یک بالم مرطوب کننده که روی لب ها اعمال می شود می تواند از ، خوردن و ، خوردن آن ها جلوگیری کند. اگر برای انتخاب محصولاتی که برای پوست شما من، هستند به کمک نیاز دارید، مشاوران زیبایی London Drugs شما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

، ضد آفتاب را فراموش نکنید

فکر می کنید ، ضد آفتاب فقط برای تابستان است؟ اشتباه! استفاده از a بسیار مهم است ضد آفتاب تمام طول سال. نه تنها به جلوگیری از پیری زودرس پوست شما کمک می کند، بلکه به جلوگیری از آسیبی که اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید می تواند ایجاد کند نیز کمک می کند. برف تا 80 درصد از اشعه‌های خورشید را منع، می‌کند، بنابراین بیرون رفتن در زمستان می‌تواند شما را در معرض تقریباً دو برابر پرتوهای آسیب‌رسان پوست قرار دهد. هنگام انتخاب ، ضد آفتاب، به دنبال محصولی با حداقل SPF (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) 30 باشید. ضد آفتابی که دارای بر،ب “طیف گسترده” است، هم در برابر اشعه های UVB (آنهایی که باعث آفتاب سوختگی می شوند) و هم در برابر اشعه های UVA (که به عمق بیشتری نفوذ می کنند محافظت می کند. وارد پوست می شوند و مسئول پیری زودرس هستند و در ایجاد سرطان پوست نقش دارند). فراموش نکنید که از لب های خود با بالم لب با SPF 30 محافظت کنید و هر ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

لباس برای سرما

برخی از پارچه‌هایی که در لباس‌های هوای سرد استفاده می‌شوند ممکن است خشن و ،اشیده باشند. برای جلوگیری از تحریک، بهتر است این پارچه ها را از تماس مستقیم با پوست خود دور نگه دارید. در عوض، لایه‌های سبکی از لباس‌های ساخته‌شده از مواد نرم را روی پوست خود بپوشید و لایه‌هایی از مواد سنگین‌تر را روی آن اضافه کنید. دست های خود را با دستکش یا دستکش محافظت کنید. پوشیدن لباس، جوراب یا کفش خیس می تواند پوست را تحریک کند، بنابراین حتماً در اسرع وقت لباس های خیس را عوض کنید. اگر پس از انجام اقدامات احتیاطی همچنان خشکی و سوزش پوست را تجربه می کنید، داروسازان London Drugs می توانند شما را در انتخاب ، هیدروکورتیزون بدون نسخه راهنمایی کنند که می تواند کمک کند. اگر بعد از چند روز بهبودی مشاهده نکردید، ممکن است به یک مرطوب کننده قوی نیاز داشته باشید. داروسازان ما با کمال میل به هر سوالی که ممکن است در مورد این محصولات داشته باشید پاسخ دهند.

مربوط


منبع: https://blog.londondrugs.com/winter-skin-care-tips