نکات و توصیه های مراقبت از پوست عروسی توسط Wendy Rowe، هنرمند آرایش



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

کار من تماماً در مورد ایجاد ظاهری زیبا است که به زیبایی ع، می گیرد، در زندگی واقعی عالی به نظر می رسد و به خوبی تحت فشار ماندگار می شود. و این دقیقا همان چیزی است که در روز عروسی خود به آن نیاز دارید! اما قبل از اینکه حتی در مورد آرایش عروسی خود فکر کنید، باید مراقبت از پوست عروسی خود را انجام دهید. هر آرایش عالی با پوستی عالی شروع می شود (اگر یک بار گفته باشم 100 بار گفته ام!). مراقبت از پوست عروسی یک نکته ضروری برای روز بزرگ شما است. با کمی برنامه ریزی از قبل، می تو،د اطمینان حاصل کنید که یک روال مراقبت از پوست عروسی را برای دستیابی به چهره ای درخشان و درخشان که هر عروسی می خواهد، داشته باشید. در اینجا، من چند نکته برتر و چند محصول ضروری را به اشتراک می‌گذارم که پوستی زیبا را زیبا می‌کنند.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

این پست شامل پیوندهای مربوط است

مراقبت از پوست عروسی: نکات مهم

مطمئن شوید که زود شروع کنید. توصیه می‌کنم رژیم مراقبت از پوست عروسی خود را حداقل شش ماه قبل از روز بزرگ‌تان شروع کنید تا به پوستتان فرصت کافی برای تطبیق با روتین‌تان بدهید، به خصوص اگر در حال ایجاد تغییرات یا اضافه ، محصولات جدید هستید. مشاوره با یک متخصص برای کمک به شما برای یافتن من، پوستتان ایده خوبی است اگر بتو،د آن را بپردازید. هنگامی که رژیم خود را پیدا کردید، به آن پایبند باشید و یک شبه منتظر نتیجه نباشید.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

پاک کن پا،ازی 3 مرحله ای من را در شب دنبال کنید تا مطمئن شوید که پوست شما در بهترین حالت قرار دارد و از جوش زدن در روز عروسی خود جلوگیری کنید. یک بار در روز (شب) و صبح ها فقط با آب بشویید و مرطوب کنید.

تراشیدن. پوست خود را بیش از حد لایه برداری نکنید زیرا این کار منجر به سوزش می شود، اما لایه برداری گاه به گاه (یک بار در هفته) به درخشندگی پوست شما می افزاید و بخشی ضروری از رژیم مراقبت از پوست عروسی شما است. راهنمای من برای لایه برداری را اینجا بخو،د.

نوشیدن مقدار زیادی آب. به نظر واضح می رسد، اما شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از عروس ها آنقدر مشغول دویدن در اطراف سازماندهی، آماده سازی، (یا نوشیدن شامپاین!) هستند که فراموش می کنند لحظه ای را برای آبرس، وقت بگذارند. هر روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید: پوست شما بابت آن از شما تشکر خواهد کرد.

از ضد آفتاب استفاده کنید. با استفاده از ، ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 هر روز از پوست خود در برابر اشعه های مضر UV محافظت کنید. این امر به ویژه در روز عروسی شما بسیار مهم است.

رطوبت را اضافه کنید. در روز عروسی، با استفاده از ماسک صورت قبل از عروسی، مطمئن شوید که پوستی زیبا و درخشان دارید.

8 مراقبت از پوست عروسی که باید داشته باشید

  1. سارا چپمن | ماسک تزریق رطوبت سه بعدی Skinesis
  2. DIOR | ، انرژی سلول توتال کپچر
  3. 111 پوست | ماسک درمان صورت روشن کننده رزگلد
  4. آلژنیست | کلاژن مایع جنیوس
  5. سارا چپمن | تقویت کننده مرطوب کننده شدید Skinesis
  6. سالن نور | ماسک LED تقویت کننده
  7. 111 پوست | ماسک چشم الماس سیاه آسم،
  8. OMOROVICZA | اسید فی،

خلاصه مراقبت از پوست عروسی

زود شروع کنید، هیدراته بم،د، هر روز پا،ازی کنید و هفته ای یک بار لایه برداری کنید، از ، ضد آفتاب استفاده کنید و اگر می تو،د با یک متخصص پوست کار کنید. یک آرایش صورت قبل از عروسی را برای تقویت لحظه آ، در نظر بگیرید، اما چند ماه قبل از روز بزرگ آن را امتحان کنید تا ببینید پوست شما چگونه واکنش نشان می دهد.

بعدی را بخو،د: آرایش های کامل صورت قبل از عروسی | ابزارهای صورت که همه درباره آن صحبت می کنند

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/beauty/wedding-skincare