نگاه دزدکی! مجموعه تابستانی SUQQU 2023 – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

SUQQU به تازگی پیش نمایشی از مجموعه جدید خود را برای تابستان 2023 منتشر کرده است. این مجموعه به طور رسمی در ماه می با یک موتیف زیبا الهام گرفته از سنگ مرمر عرضه می شود. محصولات موجود در این مجموعه شامل رژ لب، سایه چشم، رژگونه و غیره است.

توسط SUQQU
توسط SUQQU
تاریخ انتشار رسمی: می 2023
از کجا ب،یم: خود یخچال ها + هارودز

چشم های رنگی امضا مجموعه تابست، 2023

این پالت سایه چشم با الهام از بازی رنگ اوپال، ظاهرهای متنوعی را تحت تاثیر قرار می دهد. یک پالت بازیگوش و نسخه محدود که رنگ اصلی را با مرواریدهای قطبی فراوان ،یب می کند که بسته به زاویه و نحوه برخورد نور به آن عبارات مختلفی را نشان می دهد و رنگ مات مشابهی دارد. لایه بندی بافت های مختلف، چشم های فریبنده ای ایجاد می کند که شما را به خود جذب می کند.

سایه ها عبارتند از:

  • 125 همه چیز – حکمت [Limited Color] – (سبز منشوری x قهوه ای مات)
  • 126 یوکو – ASOBIKARI [Limited Color] – (Prism Purple x Mauve مات)

SUQQU

،ید در: خود یخچال ها + هارودز

رژگونه رنگ خالص مجموعه تابست، 2023

پالت رنگی که تاب می خورد و می درخشد. با بافت مروارید x مات به گونه های خود درخشندگی و عمق دهید. رنگ مات و با خلوص بالا رژگونه و رنگ هایلایت براق که حس شفافیت را به ارمغان می آورد در یک الگوی مرمری ،یب شده اند که درخشندگی چند وجهی سنگ های قیمتی را تداعی می کند. با ،یب 3 رنگ مختلف، رنگی کم رنگ با حس شفافیت ایجاد می کند. رنگی که بیرون می زند و درخشندگی شفاف، چهره شما را برجسته می کند.

سایه ها عبارتند از:

  • 140 Iromado – IROMADOI [Limited color]
  • 141 یومه ماتوی [Limited color]

SUQQU

،ید در: خود یخچال ها + هارودز

درمان بسته بندی رنگ لب مجموعه تابست، 2023

بیان عقیق سفید خالص و عقیق سیاه عمیق. دو رنگ که دامنه درخشندگی و ظرافت های تازه را گسترش می دهد. دو رنگ محدود اکنون از Treatment Wrapping Lip موجود است، یک لب جدید که رنگ و درخشندگی سالمی به لب های شما می بخشد که گویی زیبا هستند. درخشش تازه و عمق درخشندگی اوپال با رنگ های ظریف و مرواریدهای ظریف بیان می شود. می‌تو،د از آن به‌،وان پایه‌ای برای لب‌هایتان استفاده کنید، یا آن را روی رژ لب موجود خود قرار دهید تا تفاوت‌های ظریف را تغییر دهید.

سایه ها عبارتند از:

  • 102 توپ شفاف – TOUGYOKU [Limited color]
  • 103 ماچو –MIGAKISORA [Limited color]

SUQQU

،ید در: خود یخچال ها + هارودز

رژ لب رنگ مرمری مجموعه تابست، 2023

رژ لب مرمری که نه خیلی عمیق و نه خیلی روشن در لب های شما ذوب می شود و تفاوت های ظریف را اضافه می کند. مانند عقیق درخشان، دو رنگ با بافت‌ها و درخشندگی متفاوت با هم ،یب شده‌اند تا سایه‌ای ملایم با تفاوت‌های ظریف ایجاد کنند. ما در مورد بافتی هستیم که به نرمی کشیده می شود و به آرامی لب های شما را می پوشاند. رنگ و بافتی عالی که در لب های شما ذوب می شود.

سایه ها عبارتند از:

  • 101 کاسومیچا – کاسومیچا [Limited color]
  • 102 [Limited edition color]

SUQQU

،ید در: خود یخچال ها + هارودز

لاک رنگ ناخن مجموعه تابست، 2023

رنگ سنگ طبیعی زیبا و درخشندگی بر روی انگشتان پا. سه رنگ که در آفتاب تابستان می درخشند. صورتی، بنفش و آبی هر کدام با مرواریدهای درخشان الهام گرفته از سنگ‌های طبیعی خارق‌العاده، درخششی د،با می‌افزایند.

سایه ها عبارتند از:

  • 151 سانزاکی [Limited Color] – (صورتی جواهر)
  • 152 کیوشو [Limited Color] – (هولو بنفش)
  • 153 S،sei – MABATABOSHI [Limited Color] – (آبی پر ستاره)

SUQQU

،ید در: خود یخچال ها + هارودز

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/04/25/sneak-،k-suqqu-2023-summer-collection/