هدیه تعطیلات کلینیک – وبلاگ داروهای لندن



هدیه تعطیلات کلینیک – قو،ن رسمی

پنج‌شنبه 10 دسامبر در ظهر PST با نیکول از @CliniqueCa،a پخش زنده می‌شویم تا درباره پوست زمست،، هدایای تعطیلات و موارد دیگر صحبت کنیم. بعلاوه، ما به یک برنده خوش شانس یک مجموعه Clinique Chubbettes (قیمت جایزه 152 دلار) و به برنده دیگر، جایزه بزرگ یک مجموعه Clinique Chubbettes و یک ست بزرگ پوست همه جا (به ارزش جایزه 274 دلار کانادا!) می دهیم.

برای ورود:

  1. پست هدیه را لایک کنید
  2. @Ldbeauty_ و @Cliniqueca،a را دنبال کنید
  3. زیر مهمترین نگر، پوست زمست، خود کامنت بگذارید!

مسابقه از 7 دسامبر تا 10 دسامبر 2020 ساعت 11:00 به وقت PST برگزار می شود. برای اطلاع از برندگان، پنج شنبه، 10 دسامبر، ساعت 12:00 PST، با رویداد لایو اینستاگرام ما همراه شوید! موفق باشید!

شرکت و ورود به این تبلیغات به ،وان انتشار کامل فیس بوک توسط هر شرکت کننده یا شرکت کننده در نظر گرفته می شود. همچنین تاییدی است که این تبلیغات به هیچ وجه توسط فیس بوک حمایت، تایید، مدیریت یا مرتبط با آن نیست.

7 تا 10 دسامبر 2020، ساعت 11:00 صبح به وقت PST

  • ا،ام برای ،ید نیست. یک (1) ورود به ازای هر شبکه اجتماعی در هر مسابقه را محدود کنید. ممکن است برای هر خانواده یک (1) جایزه محدود شود. آثار باید حدا،ر تا ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام دریافت شود 10 دسامبر 2020، ساعت 11:00 صبح PST. London Drugs مسئولیتی در قبال ورودی هایی که گم می شوند یا اشتباه هدایت می شوند، ندارد.
  • مسابقه برای همه ،نان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا آزاد است که از تاریخ قرعه کشی جوایز: (i) از آن زمان تاکنون در مسابقه مواد مخدر لندن برنده نشده اند. 10 دسامبر 2019; (2) در است، که در آن ،ن هستند به سن بلوغ رسیده باشند 7 دسامبر 2020. (iii) کارکنان London Drugs، آژانس‌های تبلیغاتی و تبلیغاتی مربوطه، سازمان داوری مستقل (در صورت وجود)، یا هیچ یک از اعضای خانواده که با چنین کارمندی زندگی می‌کند نیستند.
  • برندگان به طور تصادفی در روز پایان مسابقه (به تاریخ های زیر مراجعه کنید) در ونکوور، بریتیش کلمبیا، از بین تمام آثار واجد شرایط دریافت شده در هر مسابقه انتخاب می شوند. برای برنده شدن، شرکت کنندگان منتخب باید به سؤال ریاضی آزمون مهارت در فرم ثبت نام آنلاین پاسخ صحیح داده باشند و باید اعلامیه و انتشار داروی لندن را امضا کنند که مطابقت با قو،ن مسابقه و پذیرش جایزه (های) اهدا شده را تأیید کند. لندن از مسئولیت در ارتباط با مسابقه و جایزه و رضایت به استفاده از نام، ع،، صدا و اظهارات آنها برای اه، تبلیغاتی و تبلیغاتی جلوگیری می کند.
  • خواهد بود 2 (دو) جایزه (ها) به 2 (دو) برنده اهدا می شود: یک برنده یک ست Chubbettes به ارزش 152 دلار دریافت می کند و یک برنده جایزه بزرگ یک ست Great Skin Everywhere و یک ست Chubbettes به ارزش 274 دلار دریافت می کند. جایزه (ها) باید به ،وان اهدا پذیرفته شود، غیر قابل انتقال است و هیچ جایگزینی مجاز نیست. London Drugs این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورتی که جایزه به هر دلیلی در دسترس نباشد، جایزه ای با ارزش برابر یا بیشتر را جایگزین کند. جایزه در نزدیکترین مکان لندن Drugs به برنده اهدا خواهد شد.

تاریخ مسابقات: 7 تا 10 دسامبر 2020 ساعت 11:00 صبح PST

تاریخ قرعه کشی: 11:00 صبح به وقت اقیانوس آرام 10 دسامبر 2020

  • با شرکت کنندگان منتخب از طریق ایمیل یا شبکه اجتماعی که از آن انتخاب شده اند، تماس گرفته می شود. هیچ مکاتبه ای جز با شرکت کنندگان منتخب انجام نخواهد شد. در صورت عدم پاسخگویی برنده، برای بار دوم، 3 (سه) روز پس از اولین اطلاع رس، به وی اطلاع داده می شود. اگر باز هم برنده ظرف 3 روز پس از اخطار دوم پاسخ نداد، برنده جدیدی به همین ترتیب انتخاب می شود تا زم، که با برنده با موفقیت تماس گرفته شود.
  • شانس برنده شدن در یک جایزه به تعداد آثار واجد شرایط دریافت شده بستگی دارد. تصمیمات داوران در مورد تمامی جنبه های این مسابقه از جمله، اما نه محدود به، واجد شرایط بودن شرکت کنندگان و صحت پاسخ های داده شده به سؤال آزمون مهارت، نهایی است.
  • London Drugs، آژانس‌های تبلیغاتی و تبلیغاتی مربوطه، سازمان داوری مستقل، و نمایندگان مربوطه آن‌ها به هیچ وجه در رابطه با مسابقه یا اعطای و استفاده از جایزه (ها) مسئولیتی در قبال شرکت‌کننده ندارند.
  • این مسابقه تابع کلیه قو،ن و مقررات فدرال، است، و شهری است. با وارد ، شرکت کننده، با جمع آوری تمام اطلاعات شخصی مندرج در ورود خود موافقت می کند و با استفاده و افشای این اطلاعات توسط و بین London Drugs و نمایندگان آنها موافقت می کند. برنده (ها) همچنین با جمع آوری، استفاده و افشای نام، ورودی، ع، ها، صدا و اظهارات خود برای اه، تبلیغاتی لندن Drugs بدون پرداخت غرامت بیشتر موافقت می کنند. تمام اطلاعات شخصی جمع آوری شده از شرکت کنندگان فقط برای اه، برگزاری مسابقه و برای اه، بازاریابی و تبلیغاتی همانطور که در این قو،ن در نظر گرفته شده است استفاده می شود. تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی به اشخاص ثالث فروخته یا اجاره نمی شود. کلیه اطلاعات شخصی جمع آوری شده توسط London Drugs مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی London Drugs نگهداری می شود که می تو،د در آدرس زیر مشاهده کنید. londondrugs.com، و مطابق با تمام قو،ن مربوط به حریم خصوصی.
  • این حق توسط London Drugs محفوظ است که این مسابقه را به طور کامل یا جزئی خاتمه دهد، و/یا تغییر، اصلاح یا تعلیق مسابقه، و/یا این قو،ن را به هر طریقی، در صورتی که علتی فراتر از کنترل منطقی London Drugs یا آن باشد. عوامل بر تجویز صحیح آن تأثیر می گذارد.

بی،ه اعلامیه و انتشار

همه شرکت کنندگان برگزیده باید قبل از اعلام برنده شدن و دریافت جایزه مسابقه، بی،ه اعلامیه و انتشار پیوست را امضا کنند.

مربوط


منبع: https://blog.londondrugs.com/clinique-،liday-giveaway