ویژگی بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی؟,بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی | behtarin-laptop


ویژگی بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی؟,بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی | behtarin-laptop

یکی از زیباترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌هایHP مدل «Victus 15» است که با وجود CPU نسل دوازدهمی اینتل i H و GPU انویدیا GeForce GTX 1650 یکی از انتخاب‌های برتر برای انجام امور گرافیک‌محور و حتی بازی است. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت SSD از دیگر امکانات ویکتوس 15 اچ‌پی به‌حساب می‌آیند. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرتمند AMD Ryzen U، هشت گیگابایت رم DDR4، یک ترابایت هارد و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD از امکانات مهم این مدل از «لپ‌تاپ IdeaPad 3 لنوو» به‌شمار می‌روند. پیشنهاد می‌شود بازهم با هماهنگی با فروشنده هارد را با SSD تعویض کنید تا یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی از نظر سرعت و قدرت پردازشی را داشته باشید.

  • بررسی لپ تاپ دست دوم و کارکرده ایسر Acer Aspire E5-573TG لپ تاپ ادامه مطلب…
  • حافظه رم 8 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه SSD بخش سخت افزار را تکمیل می‌کند.
  • البته تنها نقطه ضعف این مدل این است که رم آن قابل ارتقا نیست اما 8 گیگابایت نیز برای استفاده دانشجویی کاملا کافی است.
  • البته در طراحی این محصول هیچ درایو نوری و سیستم عاملی وجود ندارد و این محصول با نام ASUS VivoBook R565MA نیز در بازار شناخته شده که می توانید آن را خریداری کنید.
  • ولی در صورتی که لپ تاپ انتخابی شما درایو SSD ندارد سعی کنید از لپ تاپی با رم ۸ گیگابایتی استفاده نمایید.
  • مک بوک های اپل چه برای افرادی که از آن استفاده کرده اند و چه برای افراد جدید که تجربه کار با آنها را نداشته اند، همیشه جذاب خواهد بود.

شرکت ایسوس برای بخش سخت افزاری از پردازنده مرکزی اینتل مدل Core i U با نهایت فرکانس پردازشی 4.1 گیگاهرتز کمک گرفته و در این لپ تاپ هم خبری از کارت گرافیک جداگانه نیست و مسئولیت پردازش‌های گرافیکی به عهده UHD Graphics for 10th Gen Intel است. بخش سخت افزاری این مدل را 4 مگابایت حافظه Cache و 1 ترابایت HDD تکمیل می‌کند و از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به اسپیکر SonicMaster، باتری 37 وات ساعت، پورت Type C و امکان ارتقاء حافظه داخلی اشاره کرد. ممکن است برخی حاضر باشند برای خرید بهترین لپ تاپ برای دانشجوی پزشکی مبالغ بیشتری هزینه کنند. از نظر طراحی‌های داخلی می‌توان گفت که کمپانی اینتل برای پردازنده مرکزی آن از مدل Pentium N5030 استفاده کرده که نسل جدیدی از پردازنده‌های Gemini Lake Refresh هستند و می‌توانند فرکانس کاری ۱.۱۰ تا ۳.۱۰ گیگاهرتز را پشتیبانی کنند.

صفحه نمایش مناسب برای لپ تاپ دانشجویی

از AutoCAD گرفته تا SolidWorks، Blender گرفته تا Maya، این لپ‌تاپ‌ها به شما کمک می‌کنند تا هر برنامه‌ای را به‌راحتی اجرا کنید. از تحقیقات آنلاین گرفته تا نوشتن مقاله و مطالعه برای امتحانات، لپ‌تاپ شما باید به‌گونه‌ای باشد که از عهده این وظایف برآید. یکی دیگر از موارد مهمی که باید مدنظر قرار دهید، ظرفیت و نوع حافظه است. به خصوص با همه‌گیری ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس، یکی از ضروریات هر دانشجو، استفاده از لپ‌ تاپ برای اتصال به کلاس‌های مجازی و بهره‌گیری از امکانات موجود در این کلاس‌ها است. نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از قلم می‌تواند یک مزیت عالی برای شما باشد.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان و دانش آموزان چه مفهومی دارد؟

علاوه بر این میزان ظرفیت حافظه رم RAM این لپ تاچ در حدود 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت SSDمی باشد. VivoBook 15 Core i7 بهترین لپ تاپی است که می توانید با بودجه 28 میلیون تومان تهیه کنید. لپ تاپ مناسب و ایده آل برای دانشجویان پزشکی بهتر است از حافظه های SSD بهره ببرند که سرعت بسیار بیشتری نسبت به هارد دیسک ها دارند و با مصرف انرژی کمتر خود، باعث کاهش مصرف باتری لپ تاپ می شوند. SSD ها با توجه به اینکه قیمت بیشتری نسبت به HDD ها دارند و باعث افزایش قیمت تمام شده لپ تاپ می شوند، اکثراً با ظرفیت های کمتر نظیر ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت مورد استفاده قرار می گیرند.