ویژگی نقشه برداری جدید با هر ارسال ایمیل در دسترس است



Gif نشان می دهد که چگونه می تو،د روی داده های جغرافیایی، از انتخاب کشور (ایالات متحده) تا ایالت (ویرجینیا) بزرگنمایی کنید.

بزرگنمایی کنید تا ببینید ایمیل های شما کجا خوانده می شوند.

یک ویژگی جدید عالی که بینش بیشتری را در مورد مش،ین شما ارائه می دهد اکنون با ارسال هر ایمیل و گزارش ماهانه بینش در دسترس است:

داده های جغرافیایی در مورد آمار تعامل

و نه فقط اعداد، تیم یک گام فراتر رفت و یک ویژگی نقشه برداری برای نمایش بصری اضافه کرد.

تصویری از داده های جغرافیایی موجود در داشبورد پستی که نقشه کشور را در سمت چپ و متن داده را در سمت راست نشان می دهد.

یک روش جدید برای نگاه ، به رفتارهای مش،ین، نقشه ها و داده های مربوطه نشان می دهد که مخاطبان شما هنگام باز ، یا کلیک ، بر روی ایمیل شما کجا هستند. با نگاه ، به کشورها، یک منظره پرنده داشته باشید، یا برای بررسی مناطق و/یا شهرهای خاص، بزرگنمایی کنید.

کار با این اطلاعات می‌تواند ایده‌هایی را برای محتوای خاص مکان ارائه دهد یا، به طور کلی در مورد مناطق زم، برای کشورهای مختلف فکر کنید، چه زمان‌هایی از روز برای ارسال ایمیل‌هایتان بهترین به نظر می‌رسد.

ویژگی داده‌های جغرافیایی و نقشه‌برداری برای همه کمپین‌های ایمیلی ارسال شده پس از ۱ اکتبر ۲۰۲۰ و هر گزارش ماهانه بینش‌های ماهانه برای اکتبر ۲۰۲۰ و پس از آن در دسترس است. پس از بهینه سازی این ویژگی در چند هفته اول، تیم توسعه به دنبال این است که چگونه و از کجا می تواند توانایی های خود را به سایر بخش های برنامه گسترش دهد.

آیا علاقه مندید که این و همه ویژگی های عالی ما را امتحان کنید؟ بیشتر بد،د oآزمایشی رایگان شمال و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت، یا حتی از طریق تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/639516142/0/feedblitz/