چگونه با غذا دور کمر کوچکتری داشته باشیم







برخلاف تصور رایج، کرانچ های بی شمار و دراز و نشست های بی پایان چربی های شکم را آب نمی کند، چنگال و قاشقی که در دست دارید می تواند اندازه کمر شما را تعیین کند. اگرچه تمرینات کرانچ و شکم کمک می کند، رژیم غذایی نقش بسیار مهمی ایفا می کند، تا جایی که کارشناسان می گویند، “شما نمی تو،د یک رژیم غذایی بد را تمرین کنید.” این یک واقعیت است که برخی غذاها می توانند به ،وان چربی اضافی در اطراف کمر ذخیره شوند، به ،وان مثال شکر، چربی شکم را تشکیل می دهد. و همه ما به ،وان بخشی از رژیم غذایی خود، از بیسکویت، کلوچه، شیرینی های پخته شده، آب میوه و نوشیدنی های شیرین، شکر اضافه می خوریم. سبک زندگی بی تحرک و داشتن زندگی پر استرس بر مشکلات و لایه ها می افزاید. به ،وان اولین خط اقدام، حذف شکر اضافه شده می تواند توپ را به حرکت درآورد. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، افزودن برخی مواد غذایی به رژیم غذایی روزانه می تواند روند بازی کاهش وزن را تغییر دهد، به خصوص در مورد از دست دادن اینچ از کمر. اکنون، در اینجا نحوه کاهش دور کمر با غذا و ایجاد تغییرات در رژیم غذایی آورده شده است.

چگونه با غذا دور کمر کوچکی داشته باشیم

1. چربی های سالم، چربی های شکم را آب می کنند: چربی های سالم موجود در آووکادو، روغن زیتون، آجیل، ماهی مانند سالمون، التهاب را کاهش می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، فرد را برای مدت طول، تری سیر نگه می دارد و تضمین می کند که فرآیند چربی سوزی به طور فعال چربی را در بدن می سوزاند. بدن
2. افزایش مصرف پروتئین: بسیاری از ما فراموش می کنیم کا،ی مصرف شده در طول روز را بشماریم، اما فراموش می کنیم که به پروتئین اهمیت ویژه ای بدهیم. مطالعات نشان داده اند که افزایش مصرف پروتئین به کاهش چربی شکم کمک می کند. تخم مرغ، ماهی، مرغ، عدس، نخود، توفو، پنیر دلمه، دانه های چیا (چربی و پروتئین) منابع خوبی از پروتئین هستند که به کاهش وزن کلی کمک می کنند.
3. روی نیم بشقاب را با سبزیجات برگ سبز بپوش،د: هیچ ، با خوردن اسفناج زیاد وزن اضافه نکرده است! همه ما تا به حال می د،م که کمبود کا،ی برای بدن ضروری است تا به حالت چربی سوزی وارد شود و ساده ترین راه برای انجام این کار، گنجاندن بخش های زیادی از سبزیجات برگ سبز است. کم کا،ی، تغذیه زیاد، راهی موثر برای احساس سیری با کا،ی کم است. همچنین بخو،د: “6 ترفند ناهار که نتایج کاهش وزن را به حدا،ر می رساند.”

4. روغن آشپزی خود را تغییر دهید: تعویض روغن پخت و پز از روغن های آشپزی بسیار التهاب زا (روغن های گیاهی با چربی ترانس، روغن کانولا، سویا، روغن های پنبه دانه که باعث کاهش وزن با روغن زیتون فوق بکر، روغن آووکادو، روغن نارگیل با چربی های سالم می شود، در واقع یک ماده غذایی است. جهشی بزرگ برای کاهش وزن

5. غذاهای غنی از ویتامین D را بگنج،د: کارشناسان ارتباط قوی بین کمبود ویتامین D و چربی شکم پیدا کرده اند. به غیر از دریافت دوز روزانه آفتاب، مطمئن شوید که غذاهای غنی از ویتامین D را در رژیم غذایی خود بگنج،د. قارچ، زرده تخم مرغ، روغن ماهی، پنیر می توانند دوز من،ی از ویتامین D را برای شما تامین کنند.
6. حبوبات خود را بخورید: لوبیاها مانند لوبیا سیاه، لوبیا قرمز و غیره منابع خوبی از فیبر و پروتئین محلول هستند که ،یب آنها می تواند چربی اضافی بدن را هدف قرار دهد.
7. با مصرف کلسیم بیشتر شوید: درست مانند ویتامین D، کلسیم در سوزاندن چربی شکم موثر است. کلسیم اضافی ،یب کلسیتریول را که باعث تجزیه چربی در بدن می شود، سرکوب می کند. کلسیم نه تنها به شما کمک می کند تا استخوان های قوی بسازید، بلکه فرآیند چربی سوزی را نیز افزایش می دهد. شیر، پنیر، ماست منابع لبنی خوبی برای کلسیم هستند، اما برای وگان و عدم تحمل لاکتوز، دانه‌های چیا، بادام، توفو، سیب‌زمینی شیرین، سبزیجات برگ‌دار تیره مقدار من،ی کلسیم را تامین می‌کنند.

به طور خلاصه، حفظ کمبود کا،ی و کاهش وزن کلی ضروری است، زیرا کاهش چربی از ناحیه شکم یک افسانه است. برای کاهش وزن نیازی به گرسنگی نیست، شما باید نوع غذای من،ی بخورید، در اینجا یک رژیم کاهش وزن وجود دارد که واقعاً کار می کند و شما را گرسنه نمی گذارد – رژیم زیبایی راتی این رژیم چیزی بیش از یک رژیم کاهش وزن است، نکاتی در مورد سبک زندگی ارائه می دهد، شما را با انگیزه نگه می دارد، شما را تشویق می کند که غذای سالم بخورید، به طوری که بتو،د وزن خود را کاهش دهید، لاغر شوید و تن، اندام داشته باشید، بدون رژیم های سخت.

12 ترفند کاهش کا،ی که شما را گرسنه نگه نمی دارد
6 ترفند ناهار که نتایج کاهش وزن را به حدا،ر می رساند








منبع: https://makeupandbeauty.com/get-smaller-waist-food/