چگونه ثروت و شادی را نشان می دهید؟ تجلی روند سلامتی



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

روند سلامتی می تواند از بیرون رفتن و فعال بودن در طبیعت مانند حمام ، در جنگل گرفته تا ،ن بودن و سکوت همراه با مدیتیشن متفاوت باشد. بیشتر آنها در مورد وضعیت ذهنی شما هستند، اما اگر بتو،د از قدرت ذهن خود استفاده کنید تا زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید، چه؟ این ایده تجلی است. که می تو،د از قانون جذب برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. سلبریتی هایی مانند لیدی گاگا، اپرا و لیزو موفقیت خود را مدیون این رویکرد مثبت می دانند – اما آیا تجلی در واقع می تواند در زندگی شما تغییر ایجاد کند؟ چگونه سلامتی، ثروت و خوشبختی را نشان می دهید؟ (و آیا باید تلاش کنید؟)

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

چه چیزی آشکار می شود و چگونه آن را انجام می دهید؟

تجلی و قدرت تفکر مثبت از زمان انتشار کتاب موفق بخشی از صحنه رفاه و توسعه شخصی بوده است. راز در سال 2006 منتشر شد، اما در چند ماه گذشته، جستجوها برای تکنیک ها و نکات تجلی به شدت افزایش یافته است. به بیان ساده، تجلی فقط استفاده از قانون جذب برای به دست آوردن آنچه می خواهید است. استفاده از یک نگرش ذهنی مثبت برای شروع عمل ، و فکر ، به اینکه از قبل چیزی دارید تا زم، که واقعاً مشخص شود.

ما در اینجا در مورد سحر و جادو صحبت نمی کنیم – شما در واقع باید کمی کار کنید. شما نمی تو،د فقط فکر کنید “من در قرعه کشی برنده می شوم” و منتظر بم،د تا اعداد وارد شوند. این در مورد تعیین اه، روشن، تمرکز بر آنها و باور داشتن آنهاست. آیا آماده هستید تا آن را اجرا کنید؟ در اینجا یک مرور مختصر از نحوه انجام آن وجود دارد.

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

چگونه اه، خود را آشکار کنید

اه، خود را تعیین کنید

ابتدا باید در واقع تصمیم بگیرید که چه چیزی را نشان می دهید و آن را یادداشت کنید. این باید تا حد امکان واضح و توصیفی باشد. اگر شغل جدیدی می‌خواهید، نوشتن «من یک شغل جدید می‌خواهم» به اندازه کافی روشن نیست که بتوان به سمت آن کار کرد. به شغل مورد نظر، بخش، نقش، شرکت و غیره فکر کنید. اگر اه، شما مربوط به ثروت است، به این فکر کنید که “ثروت” برای شما چه م،ایی دارد. صرفاً هدف گرفتن “پول” به اندازه کافی مشخص نیست. آیا قصد دارید خانه داشته باشید؟ چه نوع خانه ای؟ آیا کیف دستی شانل می خواهید؟ تعطیلات؟ پول کافی برای اینکه مجبور نباشیم از چکی به چک دیگر زندگی کنیم؟ اقدامات هر ، متفاوت خواهد بود، و شما باید در مورد خود شفاف باشید.

تجسم کنید

خواه نوشتن اه، شما باشد یا ایجاد یک تابلوی چشم انداز، داشتن یک نمایش بصری از اه، شما مهم است. برخی از افراد از روش تکراری «نوشتن برای کیهان» برای آشکار شدن استفاده می‌کنند، با فهرست ، چیزهایی که هدفشان را چندین بار در روز فهرست می‌کنند، اما در اصل این کار تمرکز ذهن شما بر چیزی است که می‌خواهید.

کار کنید

شما نمی تو،د تنها بنشینید و منتظر بم،د تا کائنات ارائه شود. اکنون باید خودتان قدم‌هایی را برای رسیدن به هدفتان بردارید و مطمئن باشید که ذهنیت مثبت و هدف متمرکز شما به موفقیت شما کمک می‌کند.

روی قدرد، خود کار کنید

همانطور که شروع به دیدن موفقیت های کوچک در سفر خود برای رسیدن به اه، خود می کنید، به یاد داشته باشید که شکرگزار باشید و قدرد، را بخشی از این فرآیند قرار دهید. در واقع، این طرز فکر در فرآیند تجلی کلیدی است، زیرا وقتی روی فراو، زندگی خود به ،وان یک چیز مثبت تمرکز کنید، ممکن است متوجه شوید که از قبل از آنچه فکر می‌کردید به سلامت، ثروت و خوشبختی نزدیک‌تر هستید.

موفق باشید!

سلامتی بیشتر: محصولات برای آرامش | آیا هیپنوتیزم درم، موثر است؟

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/manifesting