چگونه در عکس ها خوب به نظر برسیم: نکات آرایشی آماده عکس



اعتبار تصویر @ Daniel Jackson برای Allure US

بخش بزرگی از کار من ایجاد آرایشی است که در ع، ها و همچنین در زندگی واقعی خوب به نظر می رسد. آرایش عکاسی همه چیز در مورد ظاهری است که وقتی روی فیلم یا تصویر گرفته می شود به خوبی ترجمه می شود، که می تواند کاملاً با آنچه در زندگی واقعی به نظر می رسد و احساس خوبی دارد متفاوت باشد. آرایش فرش قرمز حد وسط واقعی است، زیرا افراد مشهور باید هنگام مصاحبه و ملاقات با طرفداران، شخصاً احساس خوبی داشته باشند، اما همچنین می‌خواهند در ع،‌های این رویداد شگفت‌انگیز به نظر برسند. بنابراین، به هر من،تی، برای اینکه شما را از حلقه ع، های بد دوربین نجات دهم، بهترین نکات آرایشی خود را برای اینکه چگونه در ع، ها زیبا به نظر برسید را برایتان آورده ام.

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد

اعتبار تصویر @ Daniel Jackson برای Allure US

آرایش آماده ع،: نکات برتر

پوست

شنیدن این جمله شما را متعجب نمی کند، اما کلید آرایش آماده ع، شما فقط مربوط به پوست است! مدیریت پوست برای ع،‌ها سخت‌ترین چیز است، زیرا پوست طبیعی و درخشان در زندگی واقعی عالی به نظر می‌رسد، اما پوست مات پودری اغلب بهتر ع، می‌گیرد. مثل همیشه باید با آمادگی شروع کنید.

قبل از آرایش ،، پوست خود را کاملا تمیز و مرطوب کنید تا پایه ای سالم و عاری از پوست خشک داشته باشید، که می تواند برای ع، ها مشکل ساز باشد. در مرحله بعد، ، پودر معمولی خود را با یک قطره هایلایتر مخلوط کنید و روی پوست ،ید تا پوست کمی شبنم دار و درخشان شود. یک کانتور روشن در ع، ها عالی به نظر می رسد، در حالی که برخی از رنگ گونه ها، چه رژگونه برنزی طبیعی و چه رژگونه ای گلگون، ضروری است.

برای آرایش روزانه سعی می‌کنم کمی درخشش را پنهان نکنم، اما اگر می‌خواهید ع،‌های زیادی بگیرید، از یک پودر شفاف استفاده کنید و پیش،، بینی و چانه‌تان را بکشید تا ظاهری مات داشته باشید. در ع، ها خوب است

ظاهر را با افزودن هایلایت در مکان های من، به پایان برس،د. بالای استخوان گونه و ابروها نقاط کلیدی هستند.

اعتبار تصویر @ Daniel Jackson برای Allure US

چشم ها

هر ظاهری که در این فصل به دنبال آن هستید، دو قانون برای آرایش آماده ع، وجود دارد. ابتدا مطمئن شوید که مژه های خود را فر کرده اید. من شخصا همیشه قبل و بعد از زدن ریمل آنها را فر می کنم، اما ترجیح شخصی است، اما همیشه آنها را قبل از ریمل فر کنید.

ث،ا، همیشه ریمل ضد آب را انتخاب کنید و دو لایه بزنید و اجازه دهید هر کدام کاملا خشک شوند.

لب

برای ماندگاری طول، رژ لب که در تمام شب در ع، ها زیبا به نظر می رسد (و مهم نیست چقدر شامپاین می خورید) خط لبی را که با رنگ لب انتخابی شما مطابقت دارد روی تمام لب هایتان ،ید. اگر می خواهید یک لبه بی، انتخاب کنید، یک روکش براق برای ع، ها عالی به نظر می رسد. برای انتخاب های زیاد، راهنمای من برای رژ لب های ماندگار را بررسی کنید، اما من عاشق لکه های براق YSL هستم.

آرایش آماده ع،: لیست ،ید

پودر مجسمه سازی کوین اوکوین

مایع هایلایت کننده درخشش شفاف Chanel Les Beiges

پودر سست سست شفاف Laura Mercier

لکه براق YSL Rouge Pur Couture

بعدی را بخو،د: آرایش مهم، براق | رنگ های لب با ماندگاری بالا

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/makeup/p،to_ready_makeup