کاشت ناخن عوارض و فوایدکاشت ناخن در خانه 2021 سیوطب


ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. کاور ناخن (یالمینت ناخن) یکی از انواع کاشت ناخن است که روی ناخن طبیعی انجام می شود. همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود.

  • لیکویید در انواع خشک، نیم چرب و چرب هستند، بهترین گزینه استفاده از لیکوئید نیم چرب است که فرصت ایجاد مدل دلخواه ناخن را داریم.
  • مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد.
  • اطراف ناخن را که لاک خورده اند با قلم مخصوص پاک می­کنیم.
  • در همین حین بر روی سطح ناخن پرایمر زده و حدود 15 ثانیه صبر کنید تا خاصیت چسبندگی ایجاد شود سپس اقدام به گذاشتن قالب بر روی ناخن کنید.

این ماده شیمیایی تأثیر زیادی بر خشک شدن ناخنهای طبیعی دارد و می‌تواند موجب سوزش پوست شود. تعدادی از ناخنهای مصنوعی باید با سوهان دستی برای کاشت ناخن آماده شوند. این عمل ممکن است موجب نازک، شکننده و ضعیف شدن ناخنهای طبیعی شود. کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند. به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید. اگر ناخن‌های آکریلیک یا ژله‌ای شل شوند شما در معرض خطر عفونت قارچ ناخن قرار خواهید گرفت.

رفع خشکی مو با 8 ماسک مو خانگی برای موهای خشک و وز

این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است. استفاده از کاشت ناخن هلویی شاین دار یا اکلیلی ممکن است منجر به هواگیری ناخن شود پس حتما یا آموزش درست بببینید یا به یک ناخن کار ماهر بسپارید. سپس برای ضدعفونی و جلوگیری از قارچ زدن ضدقارچ را استفاده می کنیم. سپس تیپ اندازه مناسب ناخن مشتری را روی لبه ناخن گذاشته و آن را می خوابانیم.

آیا به خوبی از ناخن های خود مراقبت می کنید؟

برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود. عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت.

به‌طوری‌که هیچ لبه ی تیزی وجود نداشته و بر سطح ناخن هیچ خراشیدگی و شیاری دیده نشود. بسیاری از هنرجویان به دنبال اخذ مدرک هستند که همین موضوع می تواند برای برخی از هنرجویان نگران کننده باشد، بنابراین توصیه ما این است که حتما در خصوص این موضوع با مدیر سالن قبل از پرداخت شهریه حتما صحبت کنید. متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است. سپس با بافر روی سطح ناخن میکشیم تا سطحی صاف تر و یکدست تر بدست آید.