کاشت ناخن و بررسی انواع آن به همراه دیزاین‌های پرطرفدار و جذاب مجله آچاره


امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان میدانستند در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم. خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است. مثل خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ.

  • یکی از روش های کاشت ناخن است که به شکل سنگ مرمر می باشد.
  • واکنش‌های آلرژیک ممکن است در حد سوزش و خارش معمولی باشد.
  • رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد.
  • ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.
  • ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند.
  • این مراحل اولیه در تمام انواع کاشت ها مشترک است و در انتهای انواع کاشت ها سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن با بافر به صورت مشترک انجام می شود.

ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند. شناخت انواع فرم ناخن و نحوه صحیح ایجاد آن از نکات مهم در آموزش کاشت ناخن است. کاشت ناخن مصنوعی گرانتر هستند، اما ماندگاری بالاتری از ناخنهای اکریلیک دارند.

بعد از براش کردن مواد به ناخن، باید منتظر بمانید تا خشک شوند، می‌توانید از دستگاه اشعه یووی نیز استفاده کنید. اگرچه متخصصان درماتولوژِی توصیه می‌کنند از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا فن برای خشک کردن کاشت ناخن استفاده شود تا میزان آسیب به بافت اصلی پوست و ناخن به حداقل برسد. در نهایت ناخن‌ها را سوهان بکشید و آن ها را به فرم و ضخامت دلخواه مشتری در بیاورید. طبق طرح و رنگ انتخابی مشتری به طراحی نهایی ناخن بپردازید. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد.

از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد.

آموزش کاشت ناخن : مرحله اول : زیرسازی

در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه دغدغه بسیاری از خانم ها محسوب می شود.

کاشت ناخن بیبی بومر

۶ـ تمامی احکام بیان شده فوق برای وضو و غسل، از آن جهت دارای اهمیت است که مقدمه واجب نماز است و اگر کسی وضو و یا غسلش صحیح نباشد نمازش باطل می‌شود. ۱ـ منظور از عبارت «فی‌نفسه»، معنای «به خودی خود» بوده و مقصود این است، که اصل کاشت ناخن ممنوعیت شرعی ندارد. در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی زینت محسوب نمی‌شود و موکول به نظر عرف است.

وقتی که بین ناخن طبیعی و مصنوعی فاصله می‌افتد یک محل گرم برای تکثیر قارچ ناخن فراهم خواهد شد؛ بنابراین در صورت مشاهده تغییر رنگ ناخن‌ها و لکه‌های سبز، سفید یا زرد فوراً به پزشک مراجعه کنید. 18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند. این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. 12- به عنوان یکی دیگر از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که زیبا و ساده می باشد می توان این طراحی را پیشنهاد کرد.

زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.

برداشتن ناخن کاشته شده

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.