کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن


تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم. در این روش ، فرمر که یک وسیله با جنس کاغذی است را روی ناخن ها نصب می کنند و سپس مواد را بر روی آن قرار داده و از ژل و پودر های رنگی استفاده می کنند.

شما به عنوان ناخن کار حرفه ای باید اصول صحیح ضدعفونی ابزار و محیط کار خود را بدانید. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد. کاشت ناخن شما با موفقیت انجام نشود، چسب مورد استفاده سخت خواهد شد و نمی‌توانید ناخن را به درستی بکارید. ناخن مصنوعی را دقیقاً روی کوتیکول قرار دهید و سپس آن را به ریشه ناخن بچسبانید. برخی از متخصصان توصیه می‌کنند که برای این کار به جای انگشت یا ناخنها از چوب نارنجی استفاده کنید، طوری که به یکدیگر نچسبند.

  • بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند.
  • هنگام شستن ظروف ، تمیز کردن یا استفاده از مواد شیمیایی سخت از دستکش لاستیکی استفاده کنید.
  • بنابر احتیاط واجب در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی، زینب محسوب می شود.
  • در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید.
  • بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید.

اما خبر خوب اینکه نیل آکادمی در طول دوره آموزشی برای راحتی شما عزیزان مواد و تجهیزات را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

لنز ناخن چیست؟ روش استفاده از لنز ناخن

از طرفی انجام بسیاری از کارهای روزانه با ناخن های بلند کمی سخت خواهد بود. به ویژه زمانی که یک خانم می خواهد آرایش صورت انجام دهد. بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد. آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.

علت هوا گرفتن کاشت ناخن

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد. کاشت بیبی بومر زیر مجموعه ای از کاشت گریم است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

انواع روش کاشت ناخن

رعایت بهداشت ناخن پا نیز دشوار است بنابراین کاشت ناخن در پا می تواند خطرناک تر باشد. افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند. کاشت ناخن فلای آن نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است. برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید . در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید. ۵ـ در فاصله زمانی که شخص اقدام به برداشت ناخن می‌کند، وضو و غسل به صورت جبیره (و در مواردی همراه با تیمم) انجام می‌شود.

این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود‌. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید.