کانسیلرهایی که دوست دارم (و جایی که از آنها استفاده می کنم) – وبلاگ The Small Things



برای زیر چشمان من:

کانسی، ،ی نارس Radiant – من چندین سال است که از این کانسی، استفاده می کنم. این همان چیزی است که من همیشه برای عملکرد و پوشش کامل به آن تکیه می کنم. من اندازه سفر آن را در کیفم حمل می کنم! (من و،ل یا ، برولی می پوشم)

کانسی، Lancome Teint Idole Ultra Wear با پوشش کامل – این کانسی،ی است که اخیراً برای احساس سبک‌تر پوشیده‌ام که هنوز هم پوشش عالی دارد. هنگامی که محصول را با یک مخلوط کن زیبایی مرطوب در سراسر ناحیه زیر چشم خود ،ید، به خوبی ،یب می شود. (من 215 می پوشم)

کانسی، ضد چروک هدی بیوتی #FauxFilter Luminous Matte Buildable Coverage – کاملاً از پوشش، پوشش و قابلیت پوشیدن این کانسی، خوشتان می آید، اما از بیرون ریختن آن از بسته بندی متنفرم. (من 3.1 Vanilla Swirl پوشیدم)

برای لکه ها / لکه های تیره:

کانسی، پوشش کامل Make Up For Ever – این کانسی، بهترین انتخاب من برای هر زمان که نیاز به پنهان ، لک داشته باشم بوده است. من خیلی وقت پیش از آن زیر چشمم استفاده کردم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که برای این کار خیلی ضخیم/سنگین است. در پوشاندن لکه های تیره یا لکه ها عالی عمل می کند! (من سایه 4 می پوشم)

ابزار:

دو ابزار پرکاربرد من برای استفاده از هر کانسی،، نوک انگشتان یا الف هستند مخلوط کن زیبایی مرطوب. من دوره‌هایی از استفاده از برس را پشت سر گذاشته‌ام و تازه متوجه شده‌ام که ظاهر و ظاهر طبیعی را ترجیح می‌دهم آن را با نوک انگشت گرمم یا مخلوط‌کن زیبایی مرطوب ،یب کنم. از آنجایی که آن ناحیه تمایل دارد تک تک چین‌ها، لکه‌ها و غیره را نشان دهد، هرچه بیشتر در محصول ،یب شود، بهتر است!

به پایان رساندن:

مهم نیست از چه کانسی،ی استفاده می کنم، همیشه آن را با آن ست می کنم پودر روشن کننده مخفی Laura Mercier برای زیر چشم. این همان محصولی است که اگر برند آن را متوقف کند، بسیار ناراحت خواهم شد. ،بندگی را که گاهی از استفاده کانسی، باقی می ماند را از بین می برد و همچنین آن ناحیه را روشن می کند! من آن را با برس اعمال کردم و همچنین استفاده کردم یک پف مثلثی مخملی – هر دو به من نتایج عالی می دهند.

3 نکته برای کاربرد بی عیب و نقص:

یکی کانسی، را روی ، دور چشمی که به تازگی روی آن کشیده اید نزنید. اگر قبل از آرایش از ، دور چشم استفاده می کنید، بگذارید کمی روی پوست بماند. هر چه زمان بیشتری به آن بدهید، بهتر است. هنگامی که “لغزش” از روی ، دور چشم از بین رفت، کانسی، شما می ،بد و ثابت می ماند.

دو کمتر، بیشتر است. همیشه می تو،د محصول بیشتری اضافه کنید، اما حذف بیش از حد کانسی، واقعاً سخت است. به دور چشم خود نگاه کنید و ببینید کدام ،مت نیاز به پوشاندن دارد. پیروی از یک راهنما به صورت آنلاین بسیار آسان است، اما ممکن است این راهنما برای نیازهای خاص زیر چشم شما اعمال نشود. اگر فقط به یک کانسی، در گوشه داخلی نیاز دارید، عالی است! پس نیازی به اعمال مثلث کامل محصول ندارید!

سه. یک نوک انگشت گرم می تواند به رفع چین و چروک ها کمک کند. اگر دوست دارید از برس برای زدن کانسی، خود استفاده کنید، همچنان می تو،د بعد از این کار وارد عمل شده و نوک انگشت تمیز خود را به زیر چشم خود در هر یک از مکان هایی که کانسی، نشسته است فشار دهید.


منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2023/05/concealers-i-love-and-where-i-use-them/