کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک


سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

  • یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند.
  • محتوای ملانین در پوست را قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض UV کاهش می دهد.
  • البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت.
  • انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کرم پودر دائم در اصل جزیی از لوازمی است که برای آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع کرم که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد به شکل معمول دارای رنگ های بسیار عالی با توجه به رنگ صورت است و اما آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان پوست انجام می شود. مراقبت روزانه از پوست و بدن و آموزش کرم پودر دائم باعث می شود با افراد با پوستی خود درست رفتار کنند یعنی یک مراقبت درمانی و همیشگی را روی پوست خود داشته باشند. اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است. همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.

کرم پودر دائم مزووایت

همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است . از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد. از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد.

BB GLOW یا مزووایت؟

در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد . این تکنیک جوانسازی به دلیل درآمد خوبی که دارد در آرایشگاه‌ها و سالنهای ایران به وفور انجام‌می‌شود. بعد از انجام bb glow باید مراقبتهای ویژه‌ای انجام دهید؛ نظیر استفاده مکرر از ضد آفتاب استاندارد، چون پوست به آفتاب حساس‌می‌شود.

کرم پودر دائم (BB Glow) و عوارض آن

تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد.