کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی


چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد. با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد.

  • کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.
  • پیشنهاد می‌کنیم این روزها که دچار بحران آلودگی هوا هستیم مطلب «مراقبت از پوست در برابر آلودگی هوا» را نیز در ستاره بخوانید.
  • همچنین اگر پوستتان حساس است، ممکن است انواع زائده‌های پوستی مانند گوشت اضافه، کلوئید، ناهمواری و … برایتان ایجاد شود.
  • همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود.

اما همه ی ما از تیرگی های بیجا، جای جوش و لک روی صورت فراری هستیم. همه ی این مشکلات رو میشه تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد. برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. اگر تزریق کرم پودر دائم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و توسط افراد غیر متخصص باشد، عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت.

تکنیک bb glow درد یا خونریزی نداشته و با سوزنهای نانو انجام‌ می‌شود. با این شیوه پوست تمیز، منافذ بهبود یافته و باعث رشد سلولهای جدید در پوست می‌شود. ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است.

نظر شما چیست؟ انصراف از پاسخ

بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه. روشهای جراحی می توانند تقارن صورت را از طریق روشهای هدفمند و بازسازی صورت و تغییرات پوستی احیا کنند. روشهای غیر جراحی می تواند عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار داده و نگرانی های موضعی صورت مانند چین و چروک ، سستی پوست ، افزایش فشارخون و جای زخم را درمان کند. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود. اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت.

آیا این مقاله در مورد عوارض کرم پودر دائم صورت برای شما مفید بود؟

میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.

معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود.

یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد. یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد گوشت اضافه به خصوص در افرادی با پوست حساس شود.

آموزش کرم پودر دائم در تهران

اولین بار که درباره ی مزایای کرم پودر دایمی شنیدم بال در آوردم اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدم هیچ گلی بدون خار نیست و باید در انتخاب مارک، دکتر و مرکز خیلی دقت کنیم. در ادامه ی همین مطلب، درباره ی ترکیبات مزووایت اصل نیز نوشتیم (که از روی چه ترکیباتی متوجه بشیم اصل اند یا تقلبی). درمیس طب یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور، با گستره ای از کالاهای متنوع بصورت عمده و مصرف خانگی در زمینه پزشکی، محصولا‌ت مراقبت های پوست، زیبایی و سلامت از جمله پاکسازی پوست، برای کاربران خود تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی می کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که درمیس طب از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. متخصصین انجام این تکنیک ها این دو روش مزووایت و بی بی گلو را کاملا متفاوت از یکدیگر می کنند. درسته که برای انجام هردوی این متدها از یک روش یکسان استفاده می شود اما به دلیل متفاوت بودن مواد مصرفی و برند و مارک شان آنها را کاملا از یکدیگر متفاوت کرده است.