کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی


تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد.

  • متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد.
  • در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود.
  • این تزریق بدون هیچ‌گونه خون ریزی است، چرا که فقط لایه‌های سطحی پوست را در برمی‌گیرد.
  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.
  • GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند.

کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند. اما روش نوظهوری به نام کرم پودر دائم شکل گرفته که هنوز برای بسیاری از افراد گنگ و نامفهوم است.

کانسیلر دور چشم؛ آموزش مدل‌ها و روش‌های 2022

کرم پودر دائم در اصل جزیی از لوازمی است که برای آرایش کردن مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع کرم که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد به شکل معمول دارای رنگ های بسیار عالی با توجه به رنگ صورت است و اما آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان پوست انجام می شود. مراقبت روزانه از پوست و بدن و آموزش کرم پودر دائم باعث می شود با افراد با پوستی خود درست رفتار کنند یعنی یک مراقبت درمانی و همیشگی را روی پوست خود داشته باشند. اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است. همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.

انواع کرم پودر دائم در بازار

بعد از انجام مزووایت پوست کمی خشک می شود که استفاده از کرم های ترمیم کننده موجب تعادل در پوست شده و شدت خشکی آن را کاهش می دهد. به دلیل تحریک پوست در این روش، بعد از انجام آن باید از کرم های ضد آفتاب استاندارد و کرم های ترمیم کننده و آبرسان به صورت منظم استفاده شود. پس برای هر گونه کار‌های زیبایی و پوستی، به خوبی و با دقت تحقیق و بررسی کنید. این تکنیک یک روش کاملا امن و بی‌خطر است اگر به درستی، توسط کارشناس و با موادی با کیفیت عالی انجام شود.

سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود. تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد.