کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم دکتر تاتو ایران


شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مزووایت در واقع روشی درمانی برای شفاف سازی و زیبایی پوست های تیره است . این روش موجب از بین رفتن تیرگی پوست، لکه های پوستی، کاهش برجستگی های ناشی از آکنه، سیاهی های دور چشم، سیاهی های دور لب و مانع پیر شدن پوست است. یک کرم BB معمول حداقل از چهل ماده اولیه ساخته می شود که ریسک واکنش شیمیایی نامناسب و در نتیجه حمله دستگاه ایمنی بدن را بسیار زیاد می کند. اگرچه استفاده از کرم BB برای انواع پوست (چرب، خشک، مستعد آکنه و …) توصیه شده اما در این مبحث نکاتی در رابطه با استفاده از آن بعنوان ماده رنگی برای ایجاد یک آرایش تقریبا دائمی را متذکر می شویم.

  • بعد از انجام مزووایت پوست حساسیت پوست بالا می رود از این رو به هیچ عنوان نباید از کرم های لایه بردار و محرک استفاده شود.
  • ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند.
  • برای جلوگیری از عوارض کرم پودر دائم صورت بهتر است از هیچ برند متفرقه‌ای استفاده نکنید.

آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد. مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد. برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود.

BB GLOW یا مزووایت؟

علاوه بر مواد مصرفی مدت ماندگاری مزووایت بیشتر از BB GLOW است ، و حساسیت های پوستی کمتری نیز ایجاد می کند . مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند. هدف درمان با تزریق یک سرم عمیق در پوست با استفاده از سوزن‌های میکرو، افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست بدون نیاز به انجام روش‌های سنتی مزوتراپی و تزریق است. این شرکت حدودا سه سال برای به ثمر رسیدن این محصول تحقیقات انجام داد و در سال 2013 در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که در کشور استرالیا برگزار می شد از آن رونمایی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید!

کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن

دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند. تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد.

آشنایی با کرم پودر دائم

این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.