کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم دکتر تاتو ایران


در واقع bb glow یک تکنیک است نه برند، ولی بسیاری تصور می‌کنند، یک برند آرایشی و بهداشتی است. این تکنیک شما را تا مدتها از استفاده از کرم پودرها بی‌نیاز‌ می‌کند و به شادابی و روشن‌ شدن پوست و رفع لکها کمک‌خواهد‌کرد. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود. تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند.

  • زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است.
  • در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود.
  • کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند.

اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد. علاوه بر این، محصولاتی که برای کرم پودر دائم تولید می‌شود برای هر نوع پوستب مناسب نیستند. از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود. ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد. درمان این عوارض بسیار زمان‌گیر، پرهزینه و طاقت فرساست و حتی ممکن است پس از سال‌ها دوباره عود کند. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام‌های کرم پودر دائم یا مزو‌وایت شناخته می‌شود.

طرز تهیه ۱۱ ماسک انگور برای شادابی و درخشندگی پوست

مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند . آسیب ریز به کراتینوسیت ها باعث انتشار چندین عامل رشد شده که باعث ضخیم شدن اپیدرم میشود .

آزمون پاکسازی پوست (روش های موفقیت در امتحان عملی فنی حرفه ای پاکسازی پوست)

این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. باید بگویم نه تنها این روش ضرری ندارد و بی‌خطر و مطمئن است، بلکه به رفع چین‌و‌چروکهای صورت ولکه‌ها نیز کمک‌کرده و پوستی مرطوب به شما هدیه‌می‌دهد.

سؤالات متداول در مورد کرم پودر دائم

زیرا تکنیک هایمزووایت یا بی بی گلو که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، به دلیل استقبال زیاد در ایران یکی از رشته های پردرآمد پوست به حساب می آید. استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بسته به نوع پوستتان که متخصص آن را تعیین‌می‌کند، تعداد جلسات متفاوت است. زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند. در صورت تمایل به انجام این تکنیک بر روی پوستتان حتما از متخصص کمک‌ بگیرید و به افراد نا‌ آگاه و غیر‌ متخصص رجوع‌ نکنید که صدمات جبران‌ ناپذیری به پوستتان وارد می‌‌آورد.

مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود. این دارو بیشتر برای افرادی که پوستشان به‌شدت تیره شده است و یا به‌طور طبیعی پوستی تیره دارند و دوست دارند پوستشان روشن‌تر باشد و افرادی که به دلایل مختلف مثل آفتاب، آلودگی، پیری و … دچار کک‌ومک و لک‌های پوستی ناشی از آکنه و … شده‌اند توصیه می‌شود. بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد. عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد و از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد حساسیت، التهاب و ورم، ناهمواری‌های پوستی و ایجاد تاول اشاره کرد که درمان آن‌ها بسیار زمان‌بر و پر هزینه است. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند.

کرم پودر در کل جزیی از لوازم زیبایی سازی برای زنان محاسبه می شود. هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند.

مزووایت یا بی بی گلو از جدیدترین تکنیک های زیبایی پوست است که یک روند زیبایی کره ای محسوب می شود. این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است. یادآوری می شویم که اسم این تکنیک bb glow است نه نام محصولی خاص.

سپس ویتامین A و C با استفاده از یک قلم ارتعاشی کوچک با دندانه های لاستیکی که پوست را برای افزایش جذب شبیه سازی می کند، تجویز می شود. پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است.