کرم پودر دائم چیست؟ و مزیتهای استفاده از آن گل من و تو


شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند.

  • این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید .
  • اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت.
  • می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین.
  • ترکیبات اسیدی موجود در کرم های لایه بردار مانند ترتینوئین، آلفا هیدروکسی اسید و همین طور صابون های قلیایی موجب تحریک و تشدید التهاب در پوست می شوند و حداقل تا یک هفته نباید از این محصولات استفاده شود.

فاقد الکل و بدون مواد نگهدارنده؛ از این رو این محصول برای پوست های حساس بسیار مناسب است. قرمزی و کبودی پوست در روزهای اول طبیعیه و به مرور زمان و با استراحت ، به طور کامل از بین میره . لایه‌بردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکننده‌های پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند. ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود.

این مطلب هم به دردت میخوره : وکس صورت از ۰ تا ۱۰۰ | فواید و عوارض آن

آیا تا به حال از کرم پودر دائم صورت استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه‌ای درباره عوارض کرم پودر دائم صورت دارید، با ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما کنیم. انجام مزووایت حدودا سه ساعت زمان می برد و دو تا سه دوره نیاز به انجام دارد و پس از آن شما به مدت 6 تا 8 ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید. اگر دوره درمان خود را تکمیل کنید پوست تان دو تا سه درجه روشن تر و شفاف تر می شود. مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود. تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل جراحی چگونه است| معرفی بهترین روش

برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد. ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد. اما برای آگاهی از هزینه مزووایت در دور چشم یا پوست صوئرت کافیست با کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد. دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد. علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد. تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند.

برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.

کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند. شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.