کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز


کرم پودر دائم نوعی درمان نیز محسوب می شود زیرا موجب تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. با مجله‌ی “زیبا بمان” همراه باشید تا همه چیز را درباره‌ی این نوع از کرم‌ پودر بدانید.

  • در صورتیکه قصد دارید یکی از متخصصین این حوزه باشید و مجوز ورود به بازار کار را دریافت کرده و خودتان وارد بازار کار شوید، کافیست در دوره آموزش کرم پودر دائم شرکت نموده و پس از گذراندن مراحل تئوری و عملی، مدرک خود را دریافت نمائید.
  • در ادامه ی همین مطلب، درباره ی ترکیبات مزووایت اصل نیز نوشتیم (که از روی چه ترکیباتی متوجه بشیم اصل اند یا تقلبی).
  • دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد.
  • به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.
  • برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود.
  • کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.

به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد. البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. رنگ پوست تیره، بله با این نوع آموزش می توانند کسانی که دارای رنگ تیره ای هستند از یک تا چند درجه پوست خود را روشن کنند و این از لحاظ اعتماد به نفس نیز برای افراد به خصوص خانم ها بسیار عالی به نظر می رسد. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود. معمولاً این عارضه ۲ هفته بعد از تزریق رخ می‌دهد و اگر در این مرحله به سرعت به یک فرد حرفه‌ای برای تصحیح آن مراجعه نکنید، تبدیل به یک مشکل جدی برایتان خواهد شد.

کرم پودر دائم یا BB Glow روشی‌ است که می‌توانید با انجام آن در مراکز مجاز؛ پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید. اما بهتر است قبل از اقدام، عوارض کرم پودر دائم را نیز در نظر بگیرید. یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید. برای لایه برداری کردن پوست موادی را مورد استفاده قرار می‌دهند که این امر هم مجدداً توسط ماساژ دادن پوست انجام می گیرد، که باعث می گردد تمام پوست های مرده و منافذ باز ترمیم شوند.

معجزه مزووایت (کرم پودر دائمی) برای سفید شدن پوست !

درمان ژل کاربکسیل یک فن آوری جدید برای اصلاح و ضد پیری پوست است . این روش درمانی باعث ایجاد حباب های فعالی می شود که حاوی یک فرمول مخصوص برای تحریک پوست برای ترمیم زیبایی ، انرژی و سلامت است . این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد . حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد .

این مطلب هم به دردت میخوره : وکس صورت از ۰ تا ۱۰۰ | فواید و عوارض آن

سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است .

اثرات  مزووایت صورت بر روی پوست

در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود. کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است. کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند.