کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان


اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند. در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند. رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یک بار مصرف در طی این کار، بسیار مهم است. چرا که این روش می‌تواند باعث انتقال بیماری‌های پوستی بین افراد شود.

  • این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است.
  • البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود.
  • با ایجاد کانال هایی با میکرو سوزن ها در لایه های عمیق تر، سرم ویتامین می تواند به منبع برسد.
  • در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود.

به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد .

کرم پودر blemish balm

آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند. بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند. به همین دلیل، رنگدانه های سیلان یا سیلیکون درمان شده به ویژه در نسخه آبی کرم به صورت پودر استفاده می شود.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ-تزریق کرم پودر دائم تهران

کومدوجیک که عامل اصلی ایجاد آکنه در پوست است در این محصول به کار نرفته است. با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد. هزینه‌ی انجام این روش بستگی به شهری که در آن ساکن هستید و نوع ماده‌ی مصرفی متفاوت است ولی میانگین آن بین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر جلسه است. همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد. در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود.