۷ روش پاکسازی صورت در خانه سینره


۷ روش پاکسازی صورت در خانه سینره

خیلی از مواقع این عوامل باعث آسیب­دیدگی پوست میشن و پوست رو کدر و بیحال نشون میدن. در دوره ­های اسکین کر آموزشگاه مانیا آکادمی، تمامی نکات ریز و درشت اسکین کر به شما آموزش داده میشه و همه این موارد توی جزو هم آورده میشن. این موضوع باعث شده که خیلی راحت هنرجوها بعد از طی کردن دوره­ های این آموزشگاه بتونند به صورت مستقل کارشون رو شروع کنند. طبق تحقیقات صورت گرفته در علم پزشکی این نتیجه به دست آمده است که تماس مستقیم نور خورشید با پوست صورت روند پیری پوست را سریع تر میکند.

  • کافی است یک قاشق چای‌خوری زردچوبه و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی صاف و یکدست به دست آورید.
  • تمیز کردن پوست صورت بیشتر از دوبار در روز فقط بر علیه پوست شما کار می‌کند.
  • هم‌چنین مشکلات پوستی نشات گرفته از صنعتی شدن زندگی بشر، آلودگی های موجود در سطح شهر و هم چنین نازک شدن لایه ی اوزون اشعه های مضر آن ثاثیرات منفی بسیاری از جمله کک و مک، لکه های پوستی، چین و چروک، کراتوزهای آفتابی و ….

ضدآفتاب ها یکی دیگر از محصولات مراقبتی مهم برای پوست هستند که به صورت رنگی و بی رنگ در بازار عرضه شده اند. شخص با پوست چرب و آکنه ای می بایست از ضدآفتاب های فاقد چربی و غیر کومدون زا استفاده کند. ضدآفتاب های فاقد چربی دارای بافت سبک با جذب بالا هستند که در حفظ رطوبت و تعادل چربی پوست موثر می باشند.

♦   می¬توانید از مرطوب کننده¬های طبیعی مانند روغن پامچال، روغن بابونه و روغن زوفا نیز استفاده کنید.

این یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست صورت است؛ چرا که اگر خوب انجام نشود منجر به ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. در مرحله تخلیه جوش صورت، جوش های سر سیاه یا سر سفید به وسیله ابزارهای مخصوص تخلیه می شوند. قبل از این مرحله، متخصص زیبایی پوست شما را تمیز کرده و بخور می دهد. داشتن پوستی سالم و درخشان، ازجمله فاکتورهای مهم در زیبایی محسوب می‌شود.

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

از پوست که یکی از مهم‌ترین قسمت های بدن است، می‌توان مراقبت بهتری کرد. برای داشتن پوستی با ظاهر سالم، شفاف و پاک می‌توان از انواع ابزار مراقبت پوست مثل فیس واش، فیس براش دستی و انواع ماساژورهای صورت کمک گرفت. به کمک این ابزارها می‌توان پوست را عمیقا پاکسازی کرد و آلودگیهای باقی مانده روی پوست را از بین برد. در واقع حرکت این دستگاه‌ها روی پوست ما باعث کلاژن سازی شده و سلول های مرده سطح پوست را با سلول های جدید جایگزین می کند. پس اگر به پوست صورت خود اهمیت می‌دهید و‌ دوست دارید پوست شفاف و جوانی داشته باشید، از ابزارآلات مخصوص مراقبت از پوست غافل نشوید. در حرفه پاکسازی پوست، شما باید شناخت دقیقی از انواع پوست و مواد اولیه، مثل ماسک یا آبرسان داشته باشید.

افتادگی پلک: علت، علائم و درمان

این عمل ممکن است به شفاف کردن، نرم کردن، تغذیه کردن و بهبود ظاهر پوست کمک کند. متخصص پوست توضیح می‌دهد؛ شستشوی بیش از حد، به خصوص با محصول نامناسب، می٬تواند چربی طبیعی پوست را از بین ببرد و پوستی خشک، کدر و حتی تحریک شده و ملتهب ایجاد کند. این امر به ویژه برای کسانی که پوست چرب دارند صادق است، زیرا زمانی که پوست از چربی طبیعی خود محروم می شود، با تولید روغن موجب ایجاد جوش می شود. امروزه استفاده از روش های خانگی از قبیل، عسل، آلوئه ورا و خیار جهت پاکسازی موثر است و به پاکسازی پوست صورت کمک شایانی می‌کند. روش‌های خانگی برای انجام فیشیال و پاکسازی صورت، برای همه قابل‌دسترس می‌باشد و فواید بسیاری هم برای سلامت پوست دارد. میزان تاثیر روش پاکسازی صورت در منزل با لایه برداری صحیح از پوست تاحدی مشخص می‌شود.